8/15/2025
186. Fredag! Tone blir TV-stjerne og slik styler hun boliger for salg!
I et nytt TV-program, "Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet", som sendes på Max (Warner Bros Discovery), styler Tone Kroken boliger for salg. Hun deler sine erfaringer med boligstyling, trender og myter. Hun benytter produkter fra Kidd, og fokuserer på å skape en wow-effekt og vise potensialet i boligene. Programmet viser reelle boligsalg og gir innsikt i prosessen.
Transkript
Nevnt i episoden
Tone Kroken
Interiørstylist i TV-programmet "Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet", hovedperson i podcasten.
Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet
Tittel på nytt TV-program hvor Tone Kroken er interiørstylist, gjentatt flere ganger i transkriptet.
Max
TV-kanal hvor programmet sendes.
Warner Bros Discovery
Produksjonsselskap bak TV-programmet.
Kidd
Sponsor for TV-programmet, Tone bruker Kidds produkter i boligstyling.
Finn.no
Nettsted for boligsalg nevnt i sammenheng med å se styling av boliger.
Deltakere
Guest
Tone Kroken
Host
Dikken
Sponsorer
Kidd
Poeng
Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet!
Et klassisk uttrykk som understreker viktigheten av beliggenhet ved boligsalg, men god styling bidrar også betydelig.
Boligstyling er som å sminke en kake – legge de siste lagene på bløtkaka.
En metafor som beskriver boligstylingens rolle i å fremheve hjemmets beste sider.
Det er mye mer enn bare å sette fram en skål med lime og stekte boller.
Et poeng som understreker at boligstyling er en profesjonell tjeneste som krever kunnskap og erfaring.
Rydding, rydding, rydding!
Et humoristisk poeng som understreker hvor viktig det er å rydde før en boligvisning.
Tekstiler på soverommet er kanskje noe av det viktigste.
Et tips om hvordan man kan skape en luksuriøs følelse på soverommet.
Påstander
Boligstyling øker salgsverdien av en bolig.
Dette støttes av erfaringene fra TV-serien Belignet, hvor boligstiling bidrar til raskere salg.
Det er trender innen boligstyling.
Dette vises gjennom endringer i bruk av materialer og stiler over tid.
Nesten alle som selger bolig benytter seg av stylinghjelp.
Dette antydes som en trend i markedet.
Å fjerne alle personlige eiendeler er en myte innen boligstyling.
En erfaren boligstylist avviser dette som en myte, det er viktig å beholde noe av personligheten i boligen.