11/30/2017
Slik får du 30 minutter med den innerste sirkelen i Google Play. Dirtybit deler sine tips om effektiv nettverking
Anette Ståle, VP of Marketing og Business i Dirty Bit, deler sine tips om effektiv nettverking på Slush. Hun forteller hvordan hun sikrer møter med Google Play-representanter og får spillene sine fremhevet. Hun fokuserer på å skape relasjoner, gi updates, og vise frem spillenes kvalitet. Anette mener det er viktig å forberede seg godt, ha gode resultater å vise til, og være i stand til å forklare hva som gjør spillet unikt.
Transkript
Nevnt i episoden
Dirty Bit
Et spillselskap i Bergen som lager mobilspill, grunnlagt i 2012.
Funrun
Et spill utviklet av Dirty Bit som ble viralt og toppet listene i USA.
Fønderøn
En spillserie laget av Dirty Bit.
Fønderøn 3 Arena
Det nyeste spillet i Fønderøn-serien, et multiplayer racing game.
En viktig samarbeidspartner for Dirty Bit, de vurderer hvilke spill som skal fremheves i Google Play.
Google Play
App-plattformen til Google, som vurderer hvilke spill som skal fremheves.
Editors Choice
En kategori i app-stores der redaktørene velger ut spill.
Slush
En stor tech-konferanse som Dirty Bit deltar på for å møte viktige personer.
San Francisco
Et sted der Dirty Bit nettverker for å finne kontakter i Google Play.
Et sosialt nettverk som brukes for å finne kontakter og presentere seg selv.
iOS 11
Den nyeste versjonen av operativsystemet til Apple.
Apple
Et stort teknologiselskap som lager mobiltelefoner og operativsystemer.
No Bank
Et finsk selskap som arrangerte en fest sammen med et finsk spillselskap.
Cefalo
Et norsk outsourcing-selskap som spesialiserer seg på å rekruttere utviklere i Bangladesh.
Bangladesh
Et land der Cefalo rekrutterer utviklere.
Deltakere
Guest
Anette Ståle
Host
Ukjent
Sponsorer
Cefalo